joi, 27 octombrie 2016

PS. O FIRE NEGATIVA... INTR-O MACELARIE DIN NORDUL BUCURESTIULUI



In fata mea un domn trecut de 60 de ani ii cerea vanzatoarei sa ii amestece carnea intr-un anumit fel, inainte sa o toace. O facea intr-un mod atat de poruncitor si carcotas ca o zapacise pe biata femeie. 

M-am uitat fix in ochii lui si i-am vorbit cu toata caldura de care eram capabila in momentul acela:

     - Ati zapacit-o de tot pe biata femeie! Sunt convinsa ca, de fapt, nimeni nu poate prepara carnea mai bine decat sotia dumneavoastra!

L-am atins in tot timpul asta pe brat si s-a linistit instantaneu. 
A zambit chiar. 
A luat carnea pe care era hotarat sa i-o lase vanzatoarei. 
Mi-a aruncat din usa, totusi, zambind:

     - Cel mai bine amesteci carnea inainte sa o toci ! Stiu eu ce stiu!

Vanzatoarea era asa de incarcata emotional negativ incat mi-a dat restul cu 100 de lei mai mult! I-am dat banii si i-am spus:
     - V-ati agitat. Stati linistita. Din cauza unui singur client, pana diseara dati inapoi patronilor toata leafa pe o luna! 

Mi-a multumit. 

E un exemplu banal despre cum o fire negativa schimba radical starea celorlalti, le blocheaza gandirea, dar mai ales despre cum poate fi anihilat negativismul atunci cand esti pregatit sa o faci.

Urmatorul articol se va concentra pe emotiile positive. 

Le vom enumera, le vom explica si le vom include in vietile noastre. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu