vineri, 23 decembrie 2016

NU BRADUL, NU CADOURILE, CI COPIII SUNT CEL MAI MARE DAR!



M-am gandit cum sa adresez cateva ganduri inainte de Craciun si ce ar mai fi interesant de zis cand in aceasta perioada se inrosesc retelele de socializare de multele mesaje si felicitari, asa ca rosul de pe haina Mosului.

  Voi vorbi despre anumite momente… 
 …momentele in care parintii vor aseza sub brad cadourile pentru copii, bunicii pentru copii si pentru nepoti, sotii pentru sotiile lor si sotiile pentru soti, iubitii vor schimba cadouri intre ei si tot asa, si tot asa…

 Cand ascundem cadourile sub brad e un moment magic, e ceva ce aduna laolalta bucurie, emotie, recunostinta, liniste, poate chiar si osteneala stransa de peste an.

Am o amintire de impartasit care se va lega de magia bradului de Craciun…

O doamna cu parul buclat si rotunjoara, o dulceata de femeie, a intrat in vorba cu mine, intr-o duminica, pe bancuta de la biserica. O stiam din fotografia de la botezul baiatului meu, era si ea pe acolo…Am realizat ca o stiam de mai bine de 18 de ani. Am ascultat-o povestindu-mi despre copiii si nepotii sai, stabiliti in Norvegia. Cand a venit si randul meu, m-am gandit sa-i spun cateva cuvinte despre casa noastra, despre pomii pe care tocmai ii pusesem in spatele curtii…

M-a ascultat si la sfarsit mi-a spus:
" - Nu casa, nu pomii, ci copiii, ei sunt cel mai mare dar!"

***

Este simplul mesaj pe care am sa-l adresez azi parintilor, bunicilor, celor care se pregatesc sa aseze darurile sub brad. 

Poate fi un “mos bogat” - Minunat!- 
sau 
Poate fi unul "mai modest" anul acesta - Nu-i nimic, asta lasa loc de mai bine!

... dar va spun, cum mi-a spus si mie femeia aceea, nu bradul, nu cadourile, CI MANUTELE LOR CAUTAND CU FRENEZIE SA DESCOPERE CE A ADUS MOSUL, acela este marele si adevaratul cadou!


***

Bucurati-va sa fiti parinti! 
Bucurati-va sa fiti bunici! 
Nimic, absolut nimic nu poate egala ca intensitate emotia pe care cei mici o elibereaza in seara de Ajun, si merita din plin sa ne incarcam de frumusetea pe care aceste momente o aduc in viatile noastre!

 Va urez, cu multa dragoste, Craciun fericit!  
  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu